Home / Alimentație

9 produse pe care nu ar trebui niciodată să le consumi după ora 21:00

23 March 2011 No Comment

Visezi ca silueta ta sa fie una de invidiat!?

In acest articol gasesti lucururi pe care trebuie sa le eviti cind ajungi in bucatarie.

Indiferent daca sunteti concentrat asupra pierderii grasimilor sau obtinerii unei mase musculare,exista anumite alimente care trebuie evitate dupa ora 21:00.

Amintiti-va ca sunteti pe cale de a va iubi mai mult si de a arata foarte bine.
De obicei ,repetam greselile unor diete care nu aduc rezultatele dorite ,ci doar creeaza probleme stomacului.

Acest lucru se intimpla adesea inconstient, fiind obsedati sa ardem grasimi,in timp ce s-ar putea ca visul de a avea un corp uimitor sa se spulbere din cauza metabolismului dereglat si a multor alte consecinte, ce pun in pericol sanatatea dumneavoastra.

Va ofer o lista a produselor ce nu trebuie consumate si alternativele lor pentru un stomac sanatos si o sanatate de fier.

1.Laptele.
Chiar daca este considerat o sursa relativ sanatoasa de proteine si calciu,problema paharului de lapte, inainte de culcare, este lactoza.In urma unui studiu,s-a demonstrat ca laptele poate crea si probleme digestive.Daca nu sunteti dependenti de produsele lactate,atunci aceasta bautura va disparea cu usurinta din lista produselor pe care nu le veti consuma seara.Si mai mult, lactoza contine zahar. Statistica prezinta un raport de 1 la 5 a persoanelor carora glucoza le strica noptile de somn,atunci cind creierul este infometat si striga “MANINCA!”.

Cu ce am putea substitui laptele?!
Iti poti face un shake de proteine fara lactoza. Continutul de proteine fiind chiar mai mare decit al laptelui, contribuind la cresterea masei musculare in timpul somnului.

2.Pastele.

Urmatoarul produs,ce trebuie evitat seara,sunt PASTELE.
Caloriile din paste sunt predispuse sa se depuna in jurul taliei.Pastele sunt produse cu un numar mare de calorii. Inainte sau dupa antrenamente, corpul are nevoie de un complex mai mare de carbohidrati. Pastele nu ofera acest lucru.
Alternativa.
Daca esti un pofticios de paste, incearca pastele de porumb sau un suc de fructe.

3.Ciocolata
In ciocolata se contine glucoza si grasimi.De asemenea, contine cofeina.Daca sunteti vulnerabil la acest stimulent,ciocolata ar putea sa-ti fure somnul pretios, de care ai nevoie pentru ca organismul tau sa fie activ la maxim in timpul antrenamentelor.
Cei care nu dorm sufficient, in mod regulat, sunt mai stresati.

Alternativa.
Creeaza-ti propria ciocolata.
Se amesteca o lingura de pudra de ciocolata proteica cu un albus de ou si se pune la cuptorul cu microunde pentru 90 secunde.Veti avea un desert proteic fara cafeina,care va potoli repede pofta de ciocolata.

 

4.Pizza
Nu esti unicul care adora Pizza. Este una din mincarurile cele mai solicitate. Daca ati decis totusi sa va rasfatati cu o felie, doua de Pizza,asigurati-va ca acest lucru sa nu sa se intimple seara.Pizza contine prea multe calorii pentru a fi servita aproape de ora de culcare.

Alternativa.
Fierbeti citeva oua. Veti avea proteine care vor ajuta la cresterea masei musculare, fara un exces de calorii.

5.Chili
Gindeste-te,oare ai tu nevoie de un castron de chili consistent inainte de culcare,a carui ardere calorica dureaza ceva timp?!

Gindeste-te din nou.
Chiar poate sa fie chili sanatos cind este consumat prea des intr-un mix de ingredient? Nu,nu poate fi!

Iti poate face probleme,deoarece e
picant si creeaza arsuri la stomac.
Partea buna a acestui produs este faptul ca poate creste metabolismul, daca este folosit corect si in timpul zilei. Noaptea,insa,te-ar putea tine treaz.

Alternativa.
Daca aveti nevoie de ceva cald inainte de culcare,serviti un bol mic de supa de legume.Contine mai putine calorii si nu riscati o acumulare de grasimi.

6.Multă carne.
Oamenii ofera organismului o multime de proteine inainte de culcare.
Logica suna cam asa: “Organismul meu va avea nevoie de aminoacizi pentru a repara si a construi tesutul muscular in urmatoarele 8 ore,si eu i le furnizez”.Unele proteine cu siguranta sunt necesare pentru a mentine muschii in forma si pentru o recuperare rapida.Dar sa nu exageram cu produsele,deoarece ele pot crea dificultati digestiei si provoaca o noapte “alba”.

Alternativa.
Pentru cele mai bune rezultate puteti folosi carnea de curcan,care contine acidul triptofan.Ce are rolul de a transmite mesaje creerului la unul din mecanismele biochimice ale somnului.
7.Mincare Chinezeasca.
Daca totusi ti s-a facut pofta de carne de vita in ghimbir,si ai decis sa faci o plimbare pina la un local Chinezesc,gindeste-te ca vei avea o noapte dura inainte.
Acest produs stimuleaza corpul intr-un mod asemanator cu cafeina,in urma caruia este foarte greu de adormit.Ceea ce este si mai rau, aceasta mincare contine prea multi carbohidrati si grasimi pentru o dieta sanatoasa. Deci,in farfuria ta vei citi: “In curind abdomenul tau va creste si mai mult!”.

Alternativa.
Daca inca mai astepti cu nerabdarea acea mincare chinezeasca, comandati o mica portie de mincare fara sosuri si serviti-o cu legume fierte la abur in loc de orez alb,pentru a reduce numarul de carbohidrati.
Corpul tau iti va multumi.

8.Țelina.
Daca tii dieta stricta de ardere a grasimilor,legumele constituie temelia alimentatiei dumneavoastra.Dar leguma speciala care iti ofera sansa de a umbla noapte pe afara este TELINA.
Telina actioneaza ca un diuretic pentru organism.Deci, daca nu doresti sa stai toata noaptea in baie,scoate telina din lista alimentelor consummate inainte de somn.

Alternativa.
Brocoli si conopida sunt plante sanatoase si sarace in carbohidrati,ceea ce le face ideale pentru o gustare de seara.

9.Sucul de fructe
In sfirsit ultimul lucru ce trebuie evitat dupa ora 21:00 :sucul de fructe.In timpul zilei este o bautura indispensabila,deoarece ofera o doza buna de energie,nu si inainte de somn. Acesta poate provoca oamenilor sensibili palpitatii la inima. Cantitatea de zahar adusa in singe va tulbura linistea somnului.

Alternativa.
Opteaza pentru fructe de padure proaspete amestecate cu brinza de vaci. Fructele de padure au un nivel scazut de glucoza in comparatie cu celelalte fructe si furnizeaza dulceata necesara pentru a satisface poftele tale.