Home / Alimentație

Beneficiile Sucului de Portocale

23 August 2013 No Comment

Cît de mult nu ne-am stărui uităm uneori să bem sucuri și să mîncăm fructe și legume regulat pentru a menține sănătatea organismului.

Prin acest articol vreau să ne reamintim despre importanța de a bea sucuri și poate cineva în final se decide să-și cumpere un storcător de suc  🙂

Sucul de portocole este un antioxidant foarte bun și este bogat în vitamina C. Despre importanța vitaminei C se merită de scris un articol aparte dar cu părere de rău mulți oameni nu dau mare atenție acestor lucruri. Majoritatea sunt gata să cheltuie aceeași bani pe bere, sau orice altceva în loc să strîngă pentru un storcător de suc  de exemplu.

Calcula-ți cîți bani cheltuieți lunar pentru lucruri cumpărarea cărora nu era de strictă necesitate.

Sucul de portocole susține și stimulează sistemul imunitar deci ne ajută să prevenim răcelile și infecțiile.

Un alt efect este îmbunătățirea tensiunii arteriale diastolice datorită faptului că în el se conține un element numit hesperidina care îmbunătățește activitatea vaselor mici de sînge și scade riscul de apariție a bolilor cardiovasculare.

La mine am observat un efect de îmbunătățire al digestiei după mesele bogate.

Conform whfoods , o portocala, care are circa 100-130 de grame, contine 61-62 de calorii, 70 de miligrame de vitamina C, 294 de unitati de vitamina A, vitamina B1, B2, B3, intre 0,05 si 0,57 de miligrame, dar si alte vitamine in cantitate mai mica. La capitolul minerale o portocala are 52 de miligrame de calciu, 0,13 miligrame de fier, 18 miligrame de fosfor, 237 de miligrame de potasiu si 13 miligrame de magneziu.

O portocala contine 1,23 grame de proteine, 15 grame de carbohidrati, 3 grame de fibre, 113 grame de apa.