Home / Alimentație / Featured

Ce mâncăm de sărbători?

2 January 2015 No Comment

masa de revelionSalutare tuturor iubitorilor de a trage de fiare!

Acesta este primul post pe blog în 2015 și vreau să felicit pe fiecare cu acest An Nou și să vă doresc multe bucurii, realizări frumoase și perseverență în sport! Fie ca 2015 să ne aducă pe fiecare mai aproape de scopurile propuse!

Acum odată cu sărbătorile de iarnă inevitabil se mărește numărul de mese, fie că suntem invitați în ospeție fie că soțiile gătesc mai mult dar de obicei îs ambele opțiuni 🙂 Ce facem?

Cel mai interesant lucru este că sunt persoane care ușor adauga câteva kilograme timp de aceste 2 săptămini cât țin sărbătorile.

Personal consider că fiecare trebuie să se alimenteze în dependență de metabolism, greutate și scop.

Prin acest articol vreau sa discutăm câteva momente legate de alimentația bogată și în același timp să ușurez viața unora care nu șiu ce să facă.

METABOLISMUL E DE VINĂ

Fiecare avem cel puțin o cunoștință care indiferent de cât mănincă nu se mai îngrașă așa e? Aceștia sunt persoanele care au metabolism foarte rapid și aparțin biotipului genetic ECTOMORF. Aștia cel mai puțin trebuie să-și facă griji de alimentație, unii chiar se vor bucura că după sărbători cântarul în sfârșit arată alte cifre 🙂

Ce facem noi dei care suntem MEZOMORFI și ENDOMORFI?

E simplu, dacă nu avem campionate sau sesiuni foto in Ianuarie putem măcar acum să uitam un pic de limite și să ne bucurăm de toate bucatele de pe masă.

Pentru cei care un metabolism lent și știu că adauga foarte repede în greutate aș recomanda totuși să se abțină de la “umplerea stomacului cu de toate” mai bine guști din toate câte oleacă.

Dacă ești în situația când trebuie să menții o anumită greutate te încurajez să fii tare și să reziști tentației de a mânca mult. Înainte de masă cu vreo 20 min bea un pahar de apa și începe masa cu salaturi ușoare de tip roșii castraveți sau salată Cezar acestea nu au multe calorii dar vor crea o senzație de sațietate și nu vei dori să mănânci așa mult după.

Ca regulă de bază beți mai multă apă și după sărbători faceți o săptămână de super-serii, subiect despre care vom vorbi în următoarele articole.

Încă odată La Mulți Ani și nu uita să faci ceva bun de sărbători pentru cei care sunt mai nevoiași decât tine.