Home / Alimentație

Importanța și rolul apei în organism,partea II

21 September 2013 One Comment

Partea I a acestui articol se găsește aici:Importanța și rolul apei, Partea I

PRINCIPALELE SEMNE ALE SETEI:

– Dorinta puternica dupa cafea, ceai, bauturi slab alcoolice si bauturi gazate. Multe dintre acestea sunt dorinte “mascate” de a bea apa. Poate fi cazul cind organismul are nevoie de apa curata. In cazul consumului permanent al bauturilor amintite mai sus, oganismul se deshidrateaza, asa cum ele au efect diuretic, adica scot apa din organism.

– Senzatie de apatie. Apare atunci cind singele odata cu circulatia nu aduce indeajuns apa celulelor creierului. Aceasta poate cauza si dureri de cap. In procesul lucrului permanent al creierului se formeaza o cantitate mare de deseuri metabolice, care pot fi indepartate doar cu ajutorul apei curate.

– Oboseala cronica. Apa este baza care da energie organismului nostru.
– Nervozitate si agresie. In acest mod creierul se pazeste de lucrari, care ii cer multa energie.
– “Fața roșie”. Ea predomina la cei care permanent consuma bauturi alcoolice si cauza e vase sangvine subtiate si deshidratate.

Reflection in a Glass of White Wine

Durerile de cap pe care ei le au sunt din cauza deshidratarii si intocsicarii. Acesti oameni adesea au probleme cu disbalansul hormonal.

– Atentia scazuta.
– Stari depressive.
– Dispnee.
– Somn superficial si nelinistit.
– Visuri de noapte despre apa. Daca adesea visati marea, cascade s.a. e posibil ca organismul cere apa.
In cazul deficitei de apa, organism lucreaza in regim extrem. Nu-i ajunge energie si deseurile metabolice se depun in celule.

Cum sa consumi apa corect
Apa trebuie consumata nu pur si simplu cind iti amintesti, dar corect.

In primul rind nu se permite s-o beti chiar inainte de masa, caci in acest mod ea va dizolva sucul gastric si va incetini procesul digestiei formind o cantitate mare de toxine.

Prima cana trebuie s-o beti indata ce v-ati trezit dimineata.

A doua cu jumatate de ora inante de dejun.

A treia peste doua ore si jumatate dupa dejun. Acesta e timpul necesar pentru ca dijestia sa fie finisata si nu va permite balonarea dupa masa.

A patra la interval de jumatate de oara inainte de prinz.

A cincea din nou peste doua ore jumate.

La fel se va proceda cu cina.

Si ultima cu o ora inante de culcare.

Faceti din aceasta un obicei.

Success!