Home / Alimentație

Mâncăm rahat sau totuși citim ambalajul?!

11 December 2011 No Comment

Oare în ce măsură ne dăm seama ce consumăm?
Puțină lume știe ce mănâncă și mai puțină lume citește ce-i scris pe ambalaj.
Iar și mai puțină lume are noțiunea de microbilogie.

Bacteria numită ”bifidobacterium bifidum” nu a fost niciodată folosită până la invenția ”concernelor americane” în alimentație. Aceste bacterii se găsesc de obicei în flora vaginală, în rect, în excrementele de la porci, și în tractul uro-genital.

Ele nu sunt prezente, în mod normal, în gură, intestin sau stomac.
Pe lângă faptul că aceste bacterii, care nu trebuie să se afle acolo unde au fost introduse, au mai fost și modificare genetic ca să supraviețuiască acidului din stomac.

În momentul în are am citit această informație, am dat pe Google ”chefir, bifidobacterium” și totul în stilul ăsta, și mare mi-a fost uimire când nu am găsit informația ce mi-ar fi putut da un răspuns la întrebări. De ce în cărțile vechi putem găsi noțiuni concrete precum bifidobacterium, apariție, localizare, importanță, necesitate, iar pe internet e o ratăcire?

Cu siguranță acest lucru se întâmplă din simplu motiv al banilor. Prea mulți bani s-ar pierde dacă această informație ar fi verificată conform normelor, pentru că ar ieși adevărul la iveală.

Unii oameni susțin că acestă politică alimentară are la baza ei reducerea numărului de populație, care consumând produse bifidobacterice se otrăvesc, inconștient, cu bacterii vaginale și fecale.

Desigur, chefirul de la bunica de la țară este incontestabil bun pentru organism. Însă nu fiecare din noi are o bunică la țară a cărei vacă dă lapte , iar din lapte se face chefirul. Majoritatea dintre noi, merg să facă cumpărături de la magazin. Ai grijă ce scrie pe etichetă, pentru că de ce vei mânca depinde sănătatea ta! Iar sănătatea e viață!

7 motive pentru care e bun chefirul natural, fără careva adaosuri.

1. Este digerat mult mai ușor și mult mai repede, decât laptele.
2. Contribuie la o activitate mai bună a colonului.
3. Ajută la menținerea imunității.
4. Ajută intestinul să-și revină după o infecție intestinală.
5. E o sursă de calciu.
6. O bună sursă de proteine.
7. Scade nivelul colesterolului în sânge.