Home / Alimentație / Antrenament / Featured

5 Sfaturi de la Lee Haney Pentru Masă Musculară

27 August 2016 No Comment

lee_haney11. Alimentația este #1. Toți îl știau pe Lee Haney ca unul care se antrena foarte intensiv în sala de forță și este adevărat ca așa și trebuie să fie dacă vrei rezultate și totuși Lee Haney spune:

Dacă nu te alimentezi corect corpul tău nu va crește așa cum ar fi putut în caz că ai mânca foarte corect. Protein de calitate, grăsimi și glucide asta e necesar dacă vrei masă musculară.

 

2. Alege ce mânânci. Dacă vei mânca tot la rând tot ce vei obține va fi un corp mare, gras dar nicidecum mușchi de calitate.

3. Mai întîi arde grăsimea. Dacă ai venit la sală cu scopul de a crește în masă musculară dar ai de ars grăsime păi arde mai întâi grăsime apoi apucă-te de lucrat la masă.

4. Stimulare, nu Anihilare. Lee Haney nu era de părere că setul trebuie făcut până nu mai poți mișca. El spune:

Scopul meu a fost întotdeauna să stimulez mușchiul. Nu voiam să-l aduc până la sfârșeală pentru că asta ar mări șansele pentru o eventuală traumă. De asemenea foloseam metoda de pre-epuizare pentru a mări intensitatea antrenamentului. De exemplu puteam să fac la picioare mai întâi flexii iar apoi genuflexiuni.

5. Baza trebuie să rămână. Pentru toți începătorii care vor masă musculară de calitate: învățați să faceți exercițiile de bază cum sunt genuflexiunile, împins din culcat, ramat cu bara. Astea sunt exercițiile principale pentru rezultate bune. Un alt aspect este că la etapa inițială nu ar trebui să te intereseze cât ridici ci mai degrabă cum ridici – tehnică să fie corectă.

[Vezi:  Foto Galeria cu Lee Haney]

Articol preluat și tradus de pe muscleandstrength.com