Home / Antrenament

Antrenament gambe

5 June 2011 No Comment

Mulți oameni acuză genetica de lipsa gambelor bine anternate și conturate. Într-un final, cea mai mare parte a vinii o purtăm noi, deoarece acest mușchi este adesea cel mai puțin antrenat. Posibil din cauza faptului că nu facem un antrenament corect, nu folosim greutățile corespunzătoare sau nu acordăm atenția necesară gambelor, avem și rezultatul nedorit. În acest articol vei găsi o serie de exerciții care, folosindu-le, vor face ca această problemă să dispară.

Forma gambelor are o importanță primordială. Ea depinde de greutățile pe care le folosiți la antrenarea mușchiului respectiv. Arnold Schwarzenegger, care s-a remarcat prin gambele sale mari, afirma că la antrenarea acestui mușchi trebuie folosită o greutate de două ori mai mare decât a corpului. Multe persoane folosesc o greutate mult mai mică.

Deci pentru a avea gambe de invidiat trebuie să folosești și greutăți pe măsură, însă nu uita că nu trebuie să faci exces de greutăți și că forma gambelor depinde de greutățile pe care le folosești.
În momentul în care după antrenamente bine transpirate sunt și rezultate nu trebuie să reduceți numarul de repetări. Gambele sunt un grup de mușchi care au o receptivitate bună la creșterea numărului de exerciții.

Vă recomand 15-20 repetări pentru fiecare exercițiu.Un rezultat adevărat poate fi observat la efectuarea a 5 seturi a câte 15-20 repetări.

Cu siguranță nu vă puteți imagina adevărata importanță a poziției piciorului.
Deci, există 3 poziții : degetele de la picior arată înainte, în exterior și în interior.
-Degetele de la picioare arată înainte : fiind în această poziție mușchii reușesc să se contracte mul mai bine, în opinia mea e poziția HIT.
-Degetele de la picioare sunt în exterior : oferă mușchiului un aspect larg și contractă în special partea interioară.
-Degetele de la picioare sunt în interior : se lucrează bine partea exterioară a gambei.
Întinderea este și ea un exercițiu bun pentru gambe. Înainte de anterenament și după finisarea fiecărui set efectuați 2-3 min întindere.
Întinderea are o importanță majoră pentru întreg corpul. Nu o neglijați!

Exerciții

Ridicări pe vârfuri, din stând, la aparat.

 

Ridicări pe vârfuri, din stând, cu o halteră pe ceafă.

Ridicări pe vârfuri, din şezând, cu o halteră pe genunchi.

Ridicări pe vârfuri, din stând, ţinând o ganteră într-o mână.