Home / Antrenament

Antrenament în condiții de casa: cît de departe poți ajunge?

17 September 2013 No Comment

Mulți consideră că ați crea o masă musculară nu este posibil fără echipament special, de fapt, este posibil de a te antrena cu propria greutate – este o variantă ideală pentru a te antrena acasă. Desigur, să crești masa musculară fără greutăți este un lucru nu atît de ușor, demonstrat fiind că atunci cînd mușchii trebuie să lucreze împotriva unei forțe de rezistență ei devin mai mari și mai puternici. Dar să vă mențineți tonusul, să dați jos cîteva kilograme este posibil și acasă: Dorință să fie!

Există un șir de programe de antrenament cu propria masă, iar mai ales dăcă aveți pe cineva în ajutor acest antrenament ar putea deveni foarte divers, însă trebuie să menționăm că aceste de programe sunt destinate mai ales pentru începetori.

Cît de departe puteți ajunge depinde doare de sîrguința și motivarea Dvs. simplele flotări executate zi de zi acasă vă mențin în formă, ard caloriile și vă îmbunătățesc metabolismul, iar după ceva timp ați putea ajunge la 100 de flotări într-un set, un rezultat mai bun se poate obține prin combinarea de exerciții, dar care presupune implicarea unor echipamente, cum altfel?!

În continuare vă voi prezenta cîteva argumente pro și contra antrenamentului la domiciliu.

PRO:
1. Intimitate: dacă sunteți persoana intimidată de public, un program de antrenament acasă va deveni un lux, în acest context sălile de sport acasă devin destul de populare, cantitate minimă de echipament și spațiu necesar pentru a începe;

2. Călătoriile: dacă călătoriți mult, prezența unui program de antrenametn bine definit vă va menține mereu în formă;

3. Confort: de dimineață devreme, după locul de muncă, în weekend, la miez de noapte.

4. Viața de familie: partenerul poate împărtăși antrenamentele.

Man Preparing to Exercise

CONTRA:
Nu e totul atît de roz!

5. Convenabil: Uneori, un loc de formare funcționează mai bine departe de locuința, practicarea sportului într-un mediu diferit pare să ofere o stimulare mai mare;
6. Contactul social: foarte important pentru majoritatea persoanelor, găsiți acolo oameni cu același entuziasm sau un concurent pe cinste;
7. Viața de familie: da, familia ar putea și să distragă atenția, la sală nu există riscul de a fi întrerupt pentru un apel telefonic, o întrebare banală sau de cîinele care vrea la plimbare;
8. Echipamentele: sălile de forța sunt astfel create încît să vă ofere totul, pe lîngă o ambianță placută, echipament necesar și un antrenor care vă ghidează în orice faceți.

Din cele spuse mai sus fiecare urmează să își creeze propria opinie, dacă vă simțiți destul de motivat puteți începe fără ezitare a vă antrena acasă, dacă nu o faceți deja!

La sigur după ceva timp veți începe a vă echipa locuința, numai așa veți simți diferența.

Antrenamentul la domiciliu este foarte bun, chiar recomandat în unele cazuri, dar dacă nu o puteți face acasă, nu ezitați de a vă alege o sală pe potrivă, deoarece în acest caz “locul schimbă omul”!