Home / Antrenament

Antrenament triceps

11 June 2011 No Comment

Trebuie să recunoaștem, că fiecare din noi vrea să aibă un corp de invidiat. Pentru aceasta, mulți, își iau un abonament la sală și trag la fiare.
Cu ajutorul acestui articol, vei putea trage la fiare corect, și anume antrenându-ți tricepsul.
În anumite complexe de exerciții pe care le executăm, și anume umerii sau spatele, este implicat intens și tricepsul. Deci, avem mai multe șanse de a deține un triceps bine conturat și frumos.
Una din marile greșeli întâlnită la culturiști, este concentrarea asupra creșterii unui anumit mușchi.
Rețineți : Tricepsul este mușchiul care participă la majoritatea activităților. El trebuie antrenat pentru a evita anumite traume și pentru a oferi putere mișcărilor în activitate (împingere, tragere etc.).

 

• Împins din culcat cu haltera.

 

Mușchii trebuiesc încălziți, pentru a evita trauma. Deci executați câteva exerciții pentru a pregăti mușchii.

Poziția :
1. Cu cât mai îngust vei ține bara, cu atât mai mult se vor contracta mușchii tricepsului.
2. Depărtarea optimă e de 12-15 cm.
3. Inspiră în timp ce bara coboară spre piept și expiră la revenirea ei în poziția inițială.
4. Brațele 90⁰, ridici haltera de la piept, îndreptând mâinile.
5. Concentrează-te asupra exercițiului pentru a obține rezultatul maxim.
6. Atunci când ajungi la poziția de vârf, cobori ușor la poziția inițială.
7. Poți continua să adaugi greutăți halterei.
8. Încearcă să execuți exercițiul la trei unghiuri diferite.

• Extensii la Helcometru. (al doilea exercitiu din video)

• Extensii cu haltera (gantera).

Poziția:
1. Picioarele depărtate la nivelul umerilor.
2. Coborârea barei se execută din cot.
3. Mâinile sunt paralele cu capul.
4. Coboară bara până haltera ajunge la nivelul cefei.
5. Îndoaie brațele la maxim.
6. Evită balansările.
7. Inspiră în poziția superioara și expiră ajungând la poziția inițială

 

Succes!