Home / Antrenament / Fitness

Cardio – efecte pozitive

19 December 2011 No Comment

Dacă vrei să-ți conturezi silueta (indiferent de faci culturism sau nu), fă din cardio, un ritual al arderii grăsimilor.
Cel mai bun mod in care poți arde grăsimile și păstra masa musculară.

Efecte pozitive :
1. Reduce rsicul bolilor de inimă.
2. Îmbunătățește respirația.
3. Crește capacitatea inimii și a vaselor sangvine de a suporta efortul.
4. Slăbești și îți menții greutatea normală.
5. Crește capacitatea plămânilor.
6. Reduce stresul.
7. Crește nivelul energiei.
8. Alungă insomniile.
9. Scade riscul apariției infarctului și a diabetului zaharat.

Exerciții cardio :
1. Joggingul
Alergarea prin parc, în jurul stadionului sau oriunde vrei tu. Nu necesită echipament special. Îmbracă costumul de sport și ești gata!
2. Mersul pe bicicletă
Arde o grămadă de calorii, între 250- 500 în 30 minute (depinde de viteză).
3. Înotul
Exercițiu pentru toți mușchii corpului. 30 minute în apă = 400 de calorii.
4. Schiatul
Dacă tot e iarna, profită ! Schiatul , la fel ca și înotul, implică toți mușchii corpului.
5. Aerobicul
Exerciții aerobice îți conturează perfect silueta.

Bill Philips, în 1999, a publicat cartea sa de fitness, bestseller Body For Life, în care a propus o transformare a corpului în 12 săptămâni.

De aici în colo, totul e istorie.

Nume care în acea perioadă, au început să fie mari în istoria culturismului, au pus banda de alergat dimineața în locul terciului de ovăz.

Însă, o perioadă mai lungă, în care îți lipsesc alimente corespunzătoare, poți ” cauza glicogen”, adică lipsă de glucide. Ai nevoie de combustibil pentru antrenamente. De aici au început contradicțiile. Fiecare din noi alege ce este mai bun pentru el/ea.