Home / Antrenament / Fitness

Ce este cardio?

17 July 2011 No Comment

Cardio, sunt acele exerciții care fac, ca intensitatea pulsului sa crească prin efort fizic.

Cardio, sunt o serie de exerciții care au scopul de a arde cât mai multe calorii, cât mai rapid posibil.

În continuare, vei avea ocazia să analizezi criteriile CARDIO de care trebuie să ții cont.

• E bine ca aceste exerciții să aibă loc dimineața. Noaptea, în timpul somnului, majoritatea rezervelor de glicogen sunt consumate și astfel grăsimile se vor arde chiar de la începutul exercițiului cardio.
• Dezavantajul exercițiilor de dimineață, constă în amânarea micului dejun cu 2-3 ore.
• Începi cu încălzirea, care dureaza 5-10 min și include o bună întindere.
• Efectuiază exercițiile la o intensitate mare și stabilă. Astfel îți vei putea asigura o ardere considerabilă a grăsimilor.
• Exercițiile cardio trebuie să dureze minim 30 minute de 3 ori pe săptămână.
• Cele mai bune aparate pentru arderea grăsimilor : banda de alergat, bicicleta staționară, stepper-ul. Fără aparatele de la sală poți face cardio dacă alergi
( alergarea cu 10 km/h, arde 10-15 calorii/min, în funcție de greutate), dacă mergi în pas de marș și dacă mergi cu bicicleta.
• Pentru a menține masa musculară, consumă 10-20 grame de proteine înainte de cardio.
• Suplimente cum ar fi cofeina și carnitina te vor ajuta să arzi mai multe grăsimi în timpul antrenamentelor.