Home / Alimentație / Antrenament / Featured

Cum să-ți menții silueta în timpul sărbătorilor de iarnă?

30 March 2017 No Comment

radu-nahaba-bicepsNu stiu de ce iarna multi oameni adauga in greutate, nu stiu de ce pentru ca eu nu adaug 🙂

De fapt unii iarna se misca mai putin, maninca mai mult, nu prea merg la sport si lista poate continua…unii oameni ca ursii iarna intra intr-un “somn” poate nu atit de adinc ca cel al ursilor dar totusi sunt mai putini activi.

Deci pentru unii iarna este ca o povara de care ei vor sa scape cit mai curind.

[DESCARCA: Program de antrenament pentru adăugarea masei musculare pentru începători.]

Cea mai mare problema pentru majoritatea totusi este adaugarea in greutate in timpul iernii. Ce-i de facut?

E simplu – de mincat mai putin si de miscat mai mult 🙂

Citeva sfaturi pentru a nu adauga iarna in greutate:

  1. mergi la sala chiar daca nu ai chef.
  2. pune o poza la vedere cu cineva care arata bine, asta te va motiva sa nu scapi antrenamentele.
  3. daca pe masa de sarbatoare sunt o sumedenie de mincaruri asta nu inseamna ca neaparat trebuie sa maninci din toate:)
  4. pune accent pe cardio, iarna nu prea ne plimbam de aia alege 3 zile cind mergi la sala si faci cardio 60minute.
  5. daca e posibil sa-ti cumperi acasa un aparat pentru cardio fa zilnic 30 minute cardio dimineata pe stomacul gol.
  6. daca simti ca adaugi in greutate treci la super-serii, click aici pentru mai multa informatie despre super-serii.
  7. bea la fel de multa apa, iarna de obicei nu avem senzatie de sete atit de mare insa asta nu inseamna ca organismul nu are nevoie de apa.

Succes!