Home / Antrenament

Importanța antrenării antebrațului

2 October 2011 No Comment

O greșeală din concepția despre importanța atrenării antebrațului este că antebrațul reprezintă o simplă grupă de mușchi, când de fapt sunt necesare 3 tipuri de contracții : flexii, extensii și flexii laterale.

E important să-ți antrenezi antebrațul pentru că, el se manifestă nu doar în sala de forță ci și în fiecare zi .

Mulți preferă să-și antreneze acest grup de mușchi odată cu programul de antrenare al mâinilor.
Rezultate mai semnificative poți obține dacă îți vei ”munci” antebrațul cu spatele odată.
Funcția musculaturii antebrațului este să realizeze extensia și flexia mâinii pe antebraț.
Pentru a-ți stabili un antrenament eficient, trebuie să acorzi atenție mușchilor extensori (partea posterioară) și mușchilor flexori (partea anterioară).

Mușchii extensori îi poți antrena odata cu bicespul, cei flexori cu spatele.
Poți antrena aceste semigrupe de mușchi separat și în același timp. În dependență de exercițiile aplicate.

Exerciții :
1.
• Extensia palmelor pe antebrațe cu bara.
• Din așezat în genunchi.
• Antebrațele sprijinite pe o bancă, sau pe coapse.