Home / Antrenament

Sfaturi de la Ronnie Coleman

8 July 2011 No Comment

Când zici Ronnie Coleman, trebuie să-ți dai seama că vorbești despre omul care întinde coarda la maxim. Programele sale asigură corpului obținerea formelor dorite. Ronnie Coleman, Mr. Olympia x 8 te poate face un star deoarece, antrenamentele sale includ program nutrițional, antrenament fizic combinat cu suplimente nutritive.

În cariera sa, a acordat multă atenție bicepșilor.
Cum își antrenează Ronnie Coleman bicepșii:

1. Anternament de 2 ori pe săptămână.

2. În aceste 2 antrenamente, se focusează pe 3 exerciții de bază în 3 seturi. Restul exercițiilor de rutină sunt diferite la fiecare antrenament, sau combinate.

3. Pentru rutină, poți executa: flexi cu haltera sau gantera, flexii Hammer, sau exerciții cu gantera pe genunchi (vezi articolul Antrenament Biceps).
4. Ronnie Coleman, consideră că e bine să crești greutatea cu care executeți exercițiile, însă ea trebuie crescută astfel ca să permită o repetare de minim 10 ori.

5. Supraantrenamentul este exclus.

6. Concentrarea asupra bicepșilor și solicitarea doar acestui mușchi pentru a asigura eficacitatea exercițiilor.

Rutina exercițiilor (biceps) lui Ronnie Coleman.
1. Flexii cu haltera: 3 seturi, 21 repetări
2. Flexii cu gantera : 3 seturi, 10 repetări
3. Flexii la bara Scott: 3 seturi, 10 repetări

Programul antrenamentului săptămânal.
Luni : piept, triceps, gambe și abdomen.
Marți: biceps femural,cvadriceps.
Miercuri: spate, biceps, gambe și abdomen.
Joi: spate, mușchii deltoizi și triceps.
Vineri: spate, biceps femural și abdomen.
Sâmbătă: spate, biceps, mușchii deltoizi și gambe.
Duminică: PAUZĂ

Comments

comments

Leave your response!

You must be logged in to post a comment.