Home / Antrenament

Superseriile la Brațe în Culturism

23 October 2011 No Comment

IMG_1073Superserii = mărirea intensității și scurtarea timpului.

Dacă dorești să faci o diferență majoră în fizicul tău, atunci tehnica superseturilor e tocmai perfectă.

Principalul punct forte este capacitatea de a putea include într-o serie de exerciții, 2 exerciții total diferite.

Superseriile pot fi folosite și pentru o singură grupă musculară.

Culturiștii de top, combină exerciții pentru diferiți (opuși) mușchi ai corpului.

Exemplu : poți combina exercițiile pentru biceps și triceps.

În timp ce o grupă de mușchi e folosită pentru a executa exercițiul, cealaltă se relaxează pentru următoarea serie.

Superserii biceps & triceps:
Luna 1
1.Triceps – extensii halteră din culcat & biceps- flexii cu haltera
2.Triceps – extensii la scripete & biceps- flexii concentrate cu cotul de genunchi
3.Triceps- extensii halteră din șezut & biceps- flexii hamer cu gantere

Luna 2 fără super-serii

Luna 3. 
1. Triceps – împins, priza îngustă & biceps- flexii ganteră, banca înclinată
2.Triceps- extensie la scripete & biceps – haltera la banca scoot
3. Triceps- extensii gantera cu ambele mâini & biceps –haltera cu priza inversă.

P.S. Nu folosiți prea des super-seriile pentru că este riscul de a intra în faza de supra-antrenament. Consultați-vă cu antrenorul.
Pentru fiecare superserie se fac 2 serii de încălzire de 20 repetări, urmate de 3 serii duse până la epuizare cu aceeași greutate.

Mai jos vă prezint două video cu două tipuri de super-serii.

Video 1. Triceps – super-serii la aceeași grupă de mușchi

Video 2 Biceps – Triceps, Super-Set pentru la mușchii antagoniști.

Te rog mult să dai un Like la pagină dacă ți-a fost de folos.
Dacă ai priteni care crezi ca i-ar interesa te rog să le trimiți linkul la acest articol.

Mersi mult!