Home / Antrenament

Top 6 Exerciții De Bază Ca Să Te Faci MARE

25 January 2012 No Comment

Autor: Radu, culturist și antrenor .

Astazi vom vorbi despre cele mai importante exercitii in culturism. Daca nu le faci nu vei creste. E simplu!

1. Genuflexiuni cu bara.
Noi in sala ii mai spunem “asezari cu bara”. In fine conteaza nu denumirea ci exercitiul.

Este exercitiul de baza care stimuleaza nu doar cresterea masei musculare de pe picioare dar si a intregului corp deoarece in rezultatul efectuarii acestuia se secreta testosteron.

Necesar de facut odata pe saptamina in 3-4 seturi a cite 15-2o repetari.

2.  Impins din culcat cu bara.

Vrei piept mare, umeri si tricepsi? Fa acest exercitiu in 3-4 seturi a cite 8-12 repetari odata pe saptamina.

Nu uita sa te incalzesti bine si sa nu indrepti coatele pina la urma in pozitia de sus.

3. Extensii cu bara din culcat.

Un exercitiu fenomal pentru cresterea tricepsului. Nu uita sa te incalzesti la helcometru mai intii in 4 seturi.

4. Ramat din aplecat cu bara

Pentru un spate puternic si gros! 4 seturi a cite 10-12 repetari.

5. Impins de la ceafă cu bara din poziţie aşezată.

Cine vrea umeri lati si mari? Ei bine fiecare doreste sa aiba umeri evidentiati astfel ca ceilalalti sa ii vada.

Fa acest exercitiu in 4 seturi a cite 10-12 ori si rezultatele nu se vor lasa asteptate.

6. Flexii din stând cu bara.

Adauga acest exercitiu pentru biceps in 4 seturi si vei avea niste brate fenomenale astfel ca vara toti se vor intoarce sa se mai uite odata!

Success!