Home / Fete / Slăbire

Arde grăsimile mai ușor!

27 April 2011 No Comment

Râzi. Râsul nu îngrașă, după cum s-a crezut, ci invers. Un sfert de ora de râs pe zi, timp de o săptămînă, te ajută să arzi circa 280 de calorii. Așa că profită din plin de clipele alături de cei dragi.

Antrenează-te pe stomacul gol.
Mulți specialiști în domeniu afirmă că nu este deloc o idee rea. Mai multe studii arată că a face sport atît timp cât organismul tău nu a primit combustibil este o cale de a arde mai multe grăsimi. Mușchii își iau de obicei energia din carbohidrați, acesta fiind motivul pentru care sportivi ca Lance Armstrong sau Michael Phelps mănîncă sățios înainte de o cursă. În lipsa carbohidraților, mușchii vor arde rezervele de grăsimi. Deci vei slăbi mai repede.
De reținut însă că dacă vrei ca performanțele să fie demne de apreciere, trebuie să mănînci înainte de a face sport, după cum a arătat studiul relizat de Universitatea Birmingham.

Alergatul.
Alergatul ajută foarte mult la păstrarea mobilității corpului.Un exercițiu aerobic face mai mult decît orice alt exercițiu, dacă vrei să slăbești. Într-o ora de alergat scapi fără îndoială de 800 de calorii. Însă, după fiecare antenament este necesar să consumi o cantitate infimă de glucide, pentru a ajuta mușchii să se refacă. Consumă un măr proaspăt sau un cubuleț de ciocolată după ce ai alergat, dar nu mai mult.

Mersul pe bicicletă.
Este cea mai plăcută și relaxantă metodă de a arde grăsimi. Te ajută să te revigorezi după perioada rece și posomorîtă. Nu uita să ai la îndemînă și o sticluță cu apă. Într-o ora de pedalat pe bicicletă poți arde 1000 de calorii.

Urcă scările!
Încearcă să renunți macar o dată pe zi la lift. Urcatul scărilor este o activitate cardio foarte bună pentru organism. Într-o ora poți arde 700 de calorii.Tentant, nu ?

Fă exerciții variate.
Mușchii au capacitatea de a se obișnui cu exercițiile efectuate des, deci rezultatul după o anumită perioadă poate fi departe de cel așteptat. Dacă într-o zi faci bicicleta ar fi bine în cealaltă zi să alergi sau să mergi la înot.

Hidratarea.
Specialiștii recomandă ca atunci cînd faci exerciții să menții hirdatarea la un nivel optim.Întregul organism funcționează mai greu din cauza deshidratării.Aportul constant de apă va permite obținerea unor rezultate bune în sala de forță, deoarece apa este combustibilul necesar pentru organism.
Cu ajutorul acestor activități poți îmbina utilul cu plăcutul. Astfel de exerciții simple te ajută să te menții în formă și să slabești.