Home / Antrenament / Fete

Mersul pe jos – efecte pozitive

11 November 2012 No Comment

Discutând cu multe persoane care tot amînă începerea antrenementelor din diverse motive am găsit o soluţie pentru ei – mersul pe jos.

Nu ştii cu ce să începi?

Nu ai bani de sală?

Vrei să măreşti metabolismul?

Vrei să faci o economie de bani?

Vrei să întăreşti inima?

Toate astea le primeşti dacă mergi pe jos. Cel puţin 30 minute zilnic şi deja poţi şti că faci ceva pentru sănătatea ta.

Cred că fiecare poate merge zilnic pe jos 30 minute. Poţi merge dimineaţa la serviciu pe jos de exemplu. În caz că distanţa e prea mare începe prin a o parcurge parţial,cu timpul vei mări durata.

În depedenţă de greutatea care o ai vei arde un număr anumit de calorii. Aici este un calculator de calorii arse. Introdu datele tale ca să ştii cîte calorii arzi: http://www.pcfarm.ro/calculator_ardere_calorii.php

Pe lîngă faptul că fac antrenamente cardio la sală mai practic şi mersul pe jos din când în cînd. Am observat că atunci cînd o fac dimineaţa toată ziua am o dispoziţie bună :)

Te rog nu amîna.

Succes!