Home / Incepatori

2 metode de a mări intensitatea antrenamentului.

30 November 2009 No Comment

Orice culturist ajunge la momentul când creşterea masei musculare este stopată. Acest fapt se poate datora mai multor cauze, una dintre care este intensitatea slabă a antrenamentelor.  Atunci când muşchiul nu este stimuat destul el pur şi simplu nu creşte.
Astăzi vom discuta despre 2 metode care te vor ajută să scoţi muşchii din starea de “amorţeală”.

1.Scade viteza. În loc de 1 secundă la coborâre şi una la ridicare aplică metoda 2 secunde la coborâre şi una la ridicare. De exemplu faci bicepşii cu Flexii din stând cu bara, în loc să dai voie greutăţii să cadă jos liber controlează-I viteza intenţionat şi nu o da jos repede ci la 2 secunde. Aplică această metodă şi la alte exerciţii.

 

2. Super-set. O metodă foarte eficientă care te ajută nu doar la pregătirea de competiţii ci şi în timpul lucrului la masa musculară. Combină exerciţiile cu bara sau gantera cu exerciţiile la aparate sau exerciţiile de bază cu exerciţiile de izolare. De exemplu: Impins din culcat cu bara imediat urmat de fluturări cu gantere.

Combină aceste metode şi ai să îţi faci muşchii să crească. Succes!