Home / Antrenament / Incepatori

De Ce Nu Crește Masa Musculară?

21 February 2012 No Comment

de-ce-nu-creste-masa-muscularaDin seria Întrebări-Răspunsuri. Răspunde Nahaba Radu, antrenor,participant la competiții și membru al Federației de BodyBuilding din Moldova.

Fac sala de 2 luni am avut 63 de kg acum am 78 nu mai pot creste nici cum in masa musculara si bag antrenamente 2 zile una pauza. Ce miai indica sa iau pentru masa sa pun kat mai mult?

 

Cîteva luni în urmă fiind la sala de forță, s-a apropiat de mine un baiat de vreo 15-17 ani și m-a intrebat ce sa facă sa mai crească. Cînd l-am intrebat care este programul sau de antrenament băiatul a răspuns cu mîndrie: “5 ori pe saptamină a câte 2 ore pe zi”.

Una din cele mai des întilnite greșeli la începători este supra-antrenamentul sau gândul că dacă se va antrena mai mult va creste mai mare. Greșit!

1. E destul sa te antrenezi si 3 zile pe saptamina ca sa progresezi. 45 de minute in sala de forta e suficient.

Un alt aspect este alimentatia incorecta mai bine zis lipsa acesteia. Unii maninca 3 ori pe zi si vor sa ajunga mari. Greșit!

2. Pune accent pe proteina (lapte degresat, brinza, oua, fasole, carne). Si maninca 5-6 ori pe zi IN PORTII MICI! O porție de protein sau gainer amestecat cu lapte face parte din aceste 6 mese pe zi.

Suplimentele sportive sunt un adaos si nu inlocuiesc alimentatia sănătoasă.

3. Poți folosi suplimente sportive ca gainer sau proteina. Dacă ai un metabolism rapid și ești foarte slab eu ți-aș recomanda gainer. E bine ca acesta să fie băut imediat dupa antrenament. Amestecă-l cu lapte sau apă în caz că laptele nu poate fi suportat. Încă o porție poate fi băută în timpul zilei.

Succes!

Ți-a fost de folos acest articol? Accesează și pagina noastră pe facebook: Culturism.MD on Facebook

Descarcă GRATIS Program de Antrenament pentru Creșterea Masei Musculare pentru Începători aici: Program Antrenament Sala de Forță