Home / Suplimente

Ce este creatina?

25 September 2011 No Comment

Creatina este unul din principalele suplimente alimentare consumate de culturiști.
Efectele ei :
1. Previne oboseala musculară și crampele musculare după antrenamente, împiedicând acumularea acidului lactic, amoniacului și a hipoxantinei în mușchi.
2.Stimulează hormonul creșterii.
3.Îți dă mai multă energie când mușchii lucrează cu greutăți.
4.Suplimentele cu creatină permit efectuarea mai multor seturi de exerciții cu greutăți mai mari.
5.Crește volumul mușchilor.

Când se văd rezultatele ?
Efectul energetic poate fi simțit chiar după primele doze administrate.
Creșterea musculară apare în câteva săptămâni.
Toate acestea depind de factorii genetici ai fiecărei persoane în parte.

Efecte secundare :
1. Deranjament stomacal.
2. Dureri de stomac.
3. Deshidratare.
4. Crampe musculare.
5. Diaree.
6. Dacă aveți o disfuncție a rinichilor și abuzați de creatină, puteți afecta rinichii.
P.S. Toatea acestea pot fi reduse prin consumarea cantității necesare de apă la administrarea preparatului.

Trebuie să știi!!!

Alcoolul inhibează sinteza proteinelor.
Alcoolul împiedică refacerea țesăturilor musculare.
Având în vedere faptul că, creatina sporește creșterea musculară, alcoolul crează un mediu biochimic nefavorabil care interzice efectelor benefice ale creatinei să se manifeste.
Conform unui studiu, dacă consumi cofeină poți să nu-ți mai hrănești organismul cu creatină, deoarece aceasta își pierde efectul.

Cel mai bun tip de creatină pe piață, este considerat creatina monohidrată.
Ea conține 88% creatină pură și 12% apă. Majoritatea experimentelor în baza creatinei,cu rezultat pozitiv, au fost efectuate cu cea monohidrată.