Home / Antrenament / Video

Slăbire abdomen

15 June 2011 No Comment

Culturismul este un sport care necesită dăruire și determinare maximă pentru ați putea atinge scopul final.

• Forma abdomenului

Mușchii abdominali masivi nu sunt o caracteristică pentru un culturist. E apreciată o talie subțire cu o proeminență minimă a stomacului. Desigur, puteți observa faptul că un culturist nu va avea o siluetă finuță,dar aceasta totuși trebuie să corespundă anumitor cerințe.
Pentru a evita stomacul bombat, trebuie să țineți cont de urmatoarele cerințe:

1. Elimină depozitele de grăsimi și apă din mușchi.
2. Efectuiază exerciții intens și repetitiv.

Contarcarea părții de sus a abdomenului prin 40-50 repetări minim și pauza de 2-3 secunde în poziția finala, vor face ca circulați glicogenului și a sângelui prin mușchi să crească.
Îți propun exerciții care te vor ajuta să obții un echilibru fizic al abdomenului cu întreg corpul.

1.Abdomene cu picioare ridicate : 3 seturi a câte 50 repetări.
(poți folosi fitball)

2. Abdomene cu ajutorul unui cablu: 3 seturi a câte 20 repetări.
(poți folosi scripetele)

3.Ridicarea picioarelor: 3 seturi a câte 50 repetări.

Dacă ați observant, nu am inclus exerciții pentru mușchii abdominali oblici, acest lucru e din simplu motiv că antrenarea lor duce la mărirea siluetei. Vizual se va pierde din aprecierea (la un concurs) a umerilor, a spatelui și însăși a abdomenului.